maandag 14 februari 2011

Beste bloggerstjes,

Hier ben ik weer
Vorige week is de papa van Steven bij mij gekomen om naar muziek te luisteren. We hebben naar een opera van Handel geluisterd. Ik vind Handel heel mooie muziek. We hebben zelfs de
partituur erbij genomen. Ik vind heel fijn als als iemand op bezoek komt.
Ik ben donderdag naar "Die Fledermaus", opera van Strauss in het Cultureel centrum van
Hasselt geweest. Ik vond het het heel mooi, maar het decor was nogal sober. Het was geen groot koor. Het was een internationaal operagezelschap. Het was geen groot koor, maar een goed.
We hebben op voorhand de korte inhoud gelezen
Ik ben nog bezig in het boek over de geschiedenis van Congo
We hebben ook in de Meidoorn nieuwe stagaires.
Deze week wordt het kouder
Tot volgende week

Geen opmerkingen:

Een reactie posten