maandag 21 februari 2011

21.2

Lieve bloggertjes

Deze week is er niet veel gebeurd. Ik ben niet naar huis geweest en de volgende week ga ik
nog niet, want mijn zus, Krista heeft een familiefeest
Ik heb nog verder gelezen in het boek over Congo. Ik zit tussen de onafhankelijkheid van
Congo en het aantreden van Mobuto. Het was een zeer woelige tijd met als hoogtepunt de
moord op Lumoenba. Het boek is zeer boeiend geschreven.
Vorige week heb ik een aantal strijkkwartetten van niet zo'n onbekende Duitse componisten
beluisterd. (Phizner, Volkmann,Raff.) Ik heb ook liederen van Brahms en Schumann
beluisterd
We zijn ook gaan wandelen in het domein Bovie, Maar de wegen waren nogal slijkerig.
De poetsvrouwen hadden hun wek om de vloer te kuisen want de vloer was vuil
van onze banden..
Tot volgende week !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten