maandag 24 januari 2011

Beste blogvrienden,

Hoe gaat het met jullie Ik heb niet nieuws
Ik ben vandaag begonnen in het boek van David van Reybroeck over Congo. Ik heb over dit boek veel goede reacties gehoord van vrienden en ook in de pers waren er lovende kritieken
Maar ik heb nog maar enkele pagina's gelezen De auteur had een gesprek met een zeer oude
man die terugblikt over de geschiedenis van het land. Het boek is geschreven in een zeer vloeiende
taal. Er staan ook landkaarten in van Congo. Maar in volgende weken vertel ik er meer over
Zondag is er betoging geweest voor een nieuwe regering. Ik vind dat de NVA de regerings-
onderhandelingen blokkeert. Ik denk dat nieuwe verkiezingen niets oplost.
Ik ga deze week de strijkkwartetten Opus 17 van Haydn beluisteren
Tot de volgende week !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten