maandag 4 april 2011

4.4

Beste bloggers,
Het was weer een week-end om niet te vergeten. Zaterdag was het zomer op de 2de april.Dat
beloofd ! Zondag heb ik het verjaardagsfeest gevierd van papa. Hij kreeg als cadeau een nieuwe
radio met cd. Hij was heel blij. We hebben ook zijn lievelingsgerecht gegeten: : lamskoteletten,
die al lang in de diepvriezer lagen. Wij vonden het allemaal heel lekker.
Vorige week heb ik een paar symfonieen van Brucker beluisterd. Ik vond het niet zo goed want ik heb geen goede versie (Ik beluisterde de symfonieen nr. 3, 5, 0. ) Ik beluisterde een versie van
het koninklijk nationaal orkest van Schotland. De versie vind ik met Herbert von Karajan.
We hebben ook het afscheid gevierd van Anne Menten. Het was een droevig afscheid.
Ik hoop dat het volgend week-end weer goed weer is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten