maandag 18 april 2011

20 april

Beste bloggertjes,

Wat een weer !! Op Kapermolen lig het vol zonnekloppers, denk ik. En ze hebben gelijk.
Ik ben vorige naar mijn zus Krista geweest. We hebben de tentoonstelling van Luc Tuymans
in het Paleis voor Schone Kunsten in Brussel bezocht. Het was de eerste ovetrzichtstentoon-
stelling in ons land. Er waren er een 80tal schilderijen ingedeeld in 10 categorien : bv: de tweede
wereldoorlog, Congo .Deze werken zijn bijna fotografisch geschilderd. Het beste schilderij vond ik
het portret van Lumonba. We zijn ook naar het recreatiedomein van Huizingen geweest.
Natuurlijk zijn wij ook naar de boekhandel geweest waar ik de nieuwe roman van Jeroen
Brouwers heb gekocht maar ik vind dat bbbooooeek niet goed. Ik heb ook twee boeken van Herman Kock gekocht Lezen geblazen !
Met papa gaat het goed. Hij kan weer genieten van zijn mooie tuin
Tot na pasen !

2 opmerkingen: