maandag 7 maart 2011

begin maart

Beste bloggers,

Er is weer een week voorbij. Ik ben goed gezind, want sinds land schijnt de zon weer. Het is een beetje koud. Mijn labtop gaan ze deze week make, hopelijk.
Zaterdag ben ik naar huis geweest. Mijn papa maakt het goed.
Vorige week heb ik naar onbekende orkestwerken van Britten geluisterd o.a. het dubbelconcert
voor viool en alt-viool en ook de orkestsuite uit Pieter Grimes Voor afwisseling heb ik enkele strijkkwartetten van Scostakovitsch beluisterd. Het was heel mooi
Vrijdag heb ik tijden het kookatelier aardappelen geschild
Ik heb iets gelezen over de dictatuur van Mobutu.Hij heeft veel bouwwerken gerealiseerd. Hij heeft een boxwedstrijd tussen formann en Mohammed Ali bewerktstelligd Hij wilde ook een atoom-
centrum bouwen Hij was bevriend bij Roemeense dictator
Tot volgendeweek !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten