maandag 14 maart 2011

14..3

Beste vrienden bloggers,

Weer is een week voorbij gevlogen. Ik ben weer naar papa geweest. Hij was goed gezind. Hij kan al goed lopen met zijn orthopedische schoenen. Hij had veel belangstelling voor de gebreurten-
nissen in Japan Er is daar een aardbeving geweest van 8.9 op de schaal van Richter. Hebben jullie ook de beelden gezien van deze ramp ? Je kunt uitgebreid deze ramp volgen op tv;
Ik ben op het eind gekomen in het boek"Congo" van David van Reyhbrouck,een van de beste non-fictie boeken van de laatste jaren. Nu ga ik een roman lezen van Sandor Marai. Marai is een Horgaarse auteur.
Morgen wordt 17° Eindelijk een beetje lente. Ik verlang zo naar de warmte e naar de zon.
Ik ga eind mei op reis met de CM naar de Vogezen. Ik hoop dat we dan mooi weer hebben. Dan kunnen we aan het meer gaan zonnen. Maar dat is nog eventjes
Zaterdag is het opendeurdag in het dagcentrum van Elkon Iedereen is daar op uitgenodigd.
Tot volgende week

Geen opmerkingen:

Een reactie posten